12/08/2009

Ein random dag, med skadar, fett og utflytting

Jada, ein meget fin dag om eg må få seie det. 2 personar med gips, ein på krykker og nokre faceplants i vassfjellet, meget vellykka om eg kan få seie det så.

Det er førebels ukjent kva tid YSR vol. 1 kjem på nett, men det blir muligens iløpet av morgodagen, gled dykk. Vol 2 og 3 kjem også snart.

Espen har flytta ut, etter eit meget komplisert brudd i handleddet, slik såg det da ut på rommet hans. "Trist"
Eg har ikkje fått muligheit til å få eit ord med Espen etter utflyttinga, men det er i det minste meget ryddig på rommet no da. Lukta litt rart, men ellers heilt greit.




Eg har luska litt rundt på Rødde i dag, og fant ei random madrass fra 97, og eit bilde av Rødde FHS fra alt for gamle dager, madrassa er sikkert fra den tid. Men uansett, mimretid. Ta deg tid til å studere :)





YSR tok seg ein tur til McDonalds etter å ha sett ei reklame for ein dokumentar om tjukke kids i Noregs vidstrakte land, så vi følte trangen for fett og meir kolesterol. Så vi tok turen hit, og møtte på ein kuk. hyggelig synes eg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar